Volné pracovní místo

Volné pracovní místo

Recepční microhotelu & asistent daňové a účetní kanceláře

Volné pracovní místo v centru Zlína; recepční microhotelu Pár pokojů a.s. & asistent Auditorské, daňové a účetní kanceláře ve Zlíně a.s. Umíte pracovat s čísly ale zároveň se nebojíte komunikovat? Prosím přečtěte si detail pozice níže a ozvěte se nám, pokud Vás zaujala.

Popis pozice

  • denní komunikace s klienty účetní kanceláře a orgány státní správy
  • tvorba, zajištění a podávání daňových přiznání (čísla dodá účtárna)
  • správa datových schránek, evidence lhůt, evidence pošty, administrativní činnost
  • částečné vedení účetnictví (zadávání přijatých faktur, správa pokladny)
  • podpora chodu účetní kanceláře (technická, administrativní a organizační podpora firmy)
  • v budoucnu správa recepce microhotelu (zajistit formality při příjezdu a odjezdu hosta, platbu, zpracovat další požadavky či přání)
  • pochůzky a pojížďky
  • ad-hoc administrativní podpora

Požadujeme

  • středoškolské či vysokoškolské vzdělání (vhodné i pro absolventy)
  • chuť pracovat na směny (ranní 7:00 – 14:30 / odpolední 9:30 – 18:00 / příležitostně víkend)
    • 10 dní v měsíci pracovní pohotovost v budoucnu, jakmile se otevře microhotel (definováno v Zákoníku práce, včetně odměny náležející za pracovní pohotovost).
    • Zaměstnanec nemusí být přítomen na pracovišti, ale je nezbytné, aby se v případě potřeby byl schopen na pracoviště dostat do 30 minut. K dispozici je firemní auto a telefon.
      • ve všední dny mimo pracovní dobu, tj. 18:00 – 21:00
      • o víkendech 6:00 – 21:00
  • znalost práce s PC, MS Office (Excel, Word)
  • komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
  • znalost angličtiny (aktivní využití – nemusíte mluvit plynule ale nesmíte se bát mluvit)
  • řidičský průkaz B (aktivní řidič)

Nabízíme

  • nástup od 1. listopadu 2021 případně dle domluvy
  • nástupní hrubý měsíční plat 21 000 Kč s dalším navýšením po získání zkušeností
  • zaměstnanecké benefity (výuka angličtiny, plavání, cvičení, sick days a dovolená navíc po prvním roce)
  • rozvoj a pravidelné interní školení
  • zázemí prosperující společnosti
  • výkon práce v centru města Zlína

Celý náš příběh si můžete přečíst na stránce O nás na webu účetní kanceláře, kde se také dozvíte něco málo o majitelce, Ing. Jitce Brychtové, strukturu našich společností včetně stručné historie (blíží se třiceti let), konsolidovaný zisk jednotlivých firem nebo počet jejich zaměstnanců. Více o microhotelu si můžete také přečíst na webu Pár pokojů a zásadní informace, jako adresu najdete zde.

Zajímá Vás volné pracovní místo?

Pak své životopisy zasílejte na kontaktní adresu recepce@aduz.cz, kontaktní osoba je Iva Petrášová.

Těšíme se na Vás. Microhotel Pár pokojů a.s. & Auditorská, daňová a účetní kancelář ve Zlíně a.s.

0 0 hlasy
Hodnocení článku
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments

© microhotel Pár pokojů a.s. / Potoky 5431, Zlín 76001

>> Nastavení souborů cookie <<