Pár pokojů microhotel Zlín

parpokoju.cz
Volné pracovní místo

Recepční microhotelu & asistent daňové a účetní kanceláře

Volné pracovní místo v centru Zlína; recepční microhotelu Pár pokojů a.s. & asistent Auditorské, daňové a účetní kanceláře ve Zlíně a.s. Umíte pracovat s čísly a zároveň se nebojíte komunikovat? Prosím, přečtěte si detail pozice níže a ozvěte se nám, pokud Vás zaujala.

Popis pozice

  • tvorba, zajištění a podávání daňových přiznání
  • částečné vedení účetnictví (zadávání přijatých faktur, správa pokladny, vystavování vydaných faktur)
  • správa datových schránek, evidence lhůt
  • podpora chodu účetní kanceláře (denní komunikace s klienty účetní kanceláře a orgány státní správy, administrativní činnost; evidence pošty, pochůzky a pojížďky)
  • správa recepce microhotelu (formality při příjezdu a odjezdu hosta, zpracovat platbu a další požadavky hosta)

Požadujeme

  • středoškolské vzdělání (vhodné i pro absolventy)
  • chuť pracovat na směny (ranní 7:00 – 15:30 / odpolední 9:30 – 18:00 / 1 víkend v měsíci 7:00 – 11:00)
  • 10 dní v měsíci pracovní pohotovost v budoucnu, jakmile se otevře microhotel, dle Zákoníku práce
    • Pohotovost se týká všech dnů v měsíci, tj. 30 dnů se rozdělí mezi 3 zaměstnance. Na osobu vychází 10 dní pracovní pohotovosti v měsíci – půjde o hodinové rozšíření již naplánovaných směn.
      • ve všední dny mimo pracovní dobu, tj. 6:00 – 7:00 a 18:00 – 20:00
      • o víkendech 6:00 – 7:00 a 16:00 – 20:00
    • Při pracovní pohotovosti nemusí být zaměstnanec na pracovišti, ale bude připraven přijet v případě potřeby, pohotovost je kompenzována hodinovou sazbou 10 % průměrné hodinové mzdy. Při návratu na pracoviště je práce považována za přesčas a bude kompenzována náhradním volnem. Plán směn bude sestaven dopředu po domluvě s možností flexibilních změn.
  • řidičský průkaz B (aktivní řidič je nutností)
  • znalost práce s PC, MS Office (Excel, Word)
  • komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
  • znalost angličtiny (aktivní využití – nemusíte mluvit plynule, ale nesmíte se bát mluvit)

Nabízíme

  • nástupní hrubý měsíční plat 21 000 Kč s pravidelným navyšováním dle získávání zkušeností
  • nástup ihned, případně dle domluvy
  • smlouva na dobu určitou (na 1 rok), po roce smlouva na dobu neurčitou
  • zaměstnanecké benefity (příspěvek 80 Kč/den na stravování, výuka angličtiny, plavenky)
  • 5 dní sick days a 5 dní dovolené navíc po prvním roce
  • rozvoj a pravidelné interní školení, zázemí prosperující společnosti
  • výkon práce v centru města Zlín

 

Zajímá Vás volné pracovní místo?

Pak své životopisy zasílejte na kontaktní adresu recepce@aduz.cz, kontaktní osoba je Petra Strnad.

Celý náš příběh si můžete přečíst na stránce O nás na webu účetní kanceláře, kde se také dozvíte něco málo o majitelce, Ing. Jitce Brychtové, strukturu našich společností včetně stručné historie (bezmála třicetileté), konsolidovaný zisk jednotlivých firem nebo počet jejich zaměstnanců. Více o microhotelu si můžete také přečíst na webu Pár pokojů a zásadní informace, jako adresu najdete zde.

Těšíme se na Vás. Microhotel Pár pokojů a.s. & Auditorská, daňová a účetní kancelář ve Zlíně a.s.