Pár pokojů microhotel Zlín

parpokoju.cz
Práce hospodyně v microhotelu obnáší také přípravu snídaní pro hotelové hosty.

Nabízíme volné pracovní místo! Práce v microhotelu Pár pokojů je určena pro provozní(ho), člověka, který bude pečovat o běžný provoz microhotelu i nemovitost samotnou. Hledáme osobu, která se postará o správu 5 hotelových pokojů s nejvyšší obsazeností 13 hostů. Microhotel se nachází v centru Zlína.

Náplň práce

Zodpovědnost za chod budovy; hledání a koordinace personálu (úklid, údržbář, řemeslníci) – náš člověk bude zodpovědný za personál a bude vyžadovat potřebnou kvalitu od pokojských, které zapracuje. Náš člověk sám uvidí, co je zapotřebí uklidit nebo opravit a zajistí, že se tak stane. Nebude potřebovat manuál na úklid nemovitosti, případně si jej sám vytvoří.

Zásadní je kontrola perfektního úklidu 5x hotelových pokojů, stravovacích a přístupových prostor (chodby, schodiště), kontrola praní a žehlení veškerých textilií v objektu: povlečení, záclony, utěrky. Náš člověk bude dohlížet, že pokojská pere s ohledem na barvu, vhodnou teplotu a dobře žehlí. Náš člověk zajistí mandlování nebo velkokapacitní prádelnu v případě potřeby – pojížďky autem).

Provozní microhotelu bude zodpovědný za funkčnost veškerých prostor a zařízení (když nebude svítit lampička, náš člověk problém vyřeší, např. zajistí novou žárovku, případně elektrikáře/opraváře). Zodpovědný za plánování umývání oken, důkladnější úklidy koupelen: např. čištění obkladů a spár, chemické čištění odpadů atd. Zajištění půjčení úklidové techniky, např. parní čistič na koberce a zajištění uklízečky, která koberec vyčistí. Zodpovědný za zajištění úklidu domu i jeho okolí (např. dohlédnutí na odvoz odpadu, správné třízení plastů, zametání parkoviště a přístupové cesty, odplevelení chodníků v létě, odhrnování sněhu v zimě).

Součástí je příprava a podávání snídaní ve spolupráci s kuchařem, péče o zásoby a zajištění potřebných nákupů v souladu s příjezdy hostů. Vyhledávání kvalitních a cenově dostupných dodavatelů, např. pražíren kávy.

Administrativní podpora recepce microhotelu je samozřejmostí. Náš člověk musí zvládnout vytvořit rezervaci, ubytovat hosta, zprocesovat platbu ale zejména půjde o hledání a plánování směn pokojských a přípravu personálních náležitostí (příprava dpp, proškolení bozp apod.) a správu docházky pokojských.

Hledáme aktivního řidiče, který bude schopen spravovat vozový park (kontrola dostatku phm, technického stavu, dálničních známek, zajištění přezutí, umytí atd.)

Zajištění pochůzek a nákupů pro domácnost majitelky nemovitosti (náš člověk bude řešit i nahodilé úkoly z pole spíše osobní asistence (výběr z bankomatu, úkoly osobního rázu apod.)

 

Pracovní doba

Základní pracovní doba bude v čase od 6:o0 do 14:30, nicméně hledáme osobu, které nevadí nepravidelné směny a pracovat ve všední dny i o víkendu. Veškeré plánování by probíhalo po domluvě. 10 dní v měsíce držení pracovní pohotovosti dle Zákoníku práce (ve všední dny v čase 18-21 hod, o víkendech půlden dle domluvy).

 

Ukázkový den práce v microhotelu Pár pokojů

Pokud by byl microhotel plně obsazen, rozvrh provozního bude vypadat následovně:

Od brzkého rána, 6:30 až do 9:00 by probíhala příprava snídaní .Od 9:00 do 13:00 by následoval úklid pokojů, tedy dohlížení na úklid samotný, praní a žehlení prádla. V závěru dne, přibližně od 13:00 do 14:30 bude čas určen pro nákupy a pochůzky, případně pro administrativní podporu na recepci.

Požadujeme

Pozice nevyžaduje fyzickou zdatnost, ale hledáme člověka, který bude asertivní, svědomitý a zodpovědný, ale zároveň přátelský a bude mít zaostřeno na detail.

Hledáme člověka, kterému nebude vadit osobní přesah a blízká spolupráce s majitelkou nemovitosti a její rodinou. Musí mít kladný vztah k lidem i psům.

Součástí pozice je i práce na pc (uživatelská úroveň); nejrůznější administrativní úkoly. Náš člověk musí být aktivní řidič.

Nabízíme

Nástupní plat od 24 000 Kč, jde o hrubý měsíční plat se smlouvu na dobu určitou 1 rok, přičemž počítáme s prodloužením v případě oboustranné spokojenosti.

Mezi zaměstnanecké benefity patří stravenky, výuka angličtiny, cvičení, sick days a dovolená navíc po prvním roce zaměstnání.

Výhodou je zázemí prosperující společnosti a práce v microhotelu Pár pokojů v centru města Zlína. Přestože parkovací místa pro zaměstnance negarantujeme, je před objektem bezplatné městské parkování.

Nástup dle domluvy, v průběhu podzimu

Na Vaše životopisy se těšíme na emailové adrese hello@aduz.cz, kontaktní osoba je Petra Strnad.

ps par pokoju blogsignature1 1 | Pár pokojů microhotel Zlín